Selasa, 22 Jun 2010

PENGUMUMAN....!

SALAM KEPADA PARA PELANGGAN BUDIMAN,


Syarikat kami merupakan pemborong produk perikanan yang telah lama bertapak dalam pasaran dunia perikanan, kini mengalami penjenamaan semula dan menawarkan pelbagai kemudahan dan ganjaran kepada para peniaga yang berminat mendapatkan perkhidmatan kami didalam memperolehi pelbagai jenis ikan untuk dijual atau dipasarkan.


1). REBAT WANG TUNAI

2). PERCUMA PERALATAN MENJUAL IKAN
cth:
Alat Timbangan Ikan
Tong Ikan
Payung Besar
Baju Hujan
Parang
Beg Plastik dll.

3). Diskaun

4). Hamper

5). Reload Telefon

6). Sijil


SEBARANG PERTANYAAN DAN BANTUAN SILA HUBUNGI PEGAWAI PEMASARAN KAMI DI TALIAN 088-968 812. TERIMA KASIH




1 ulasan:

  1. salam saya baru mau menceburi bidang penghantarn ikan dari bndar kudat ke kota kinabalu bolekah syarikat nina global memperkenalkan atau mencadangkan untuk pembeli yang hendak membeli ikan yang saya mau hantar ke kota kinabalu?adakah syrikat nina global ada menyediakan perkhidmatan pemasaran untuk ikan yang saya beli nanti?sekarang saya mempunyai kelengkapan untuk penhantarn ikan seperti tong ikan muatan 6ratus kg,dengan kenderaan dmax 2.5 blekah saya mendapatkan rebat tunai dr syarikat nina global untuk menambahkan lg modal saya dan macamana prosesnya ya?

    BalasPadam